<$BlogRSDUrl$>

Friday, October 15, 2004

Where The Streets Have No Name


I was here, in the belt of shantytowns that are 80% of Asuncion, Paraguay, in 1989. Here, the homes have no floors (or electricity or water), and an umbrella is a luxury item. When it rains, you take cover, or get wet... I was visiting with my then-boyfriend Andres, with whom I'm still very close. He was born about 300 miles southeast, in sleepy Encarnación, on the border of Argentina (the Paraguay river), and at age 10 moved to Buenos Aires, where he lives now. He returned to Paraguay Columbus Day weekend for a wedding, and will be sending some words or pictures to post here.

after today's cartoon: French Fri Days / Vendredi Français

Bonjour mes amis. Quelle semaine! On a enfin annoncé notre affaire de l'année ici au boulot, c'est mon grand moment pour éblouir mon public investisseur par moyen d'attention et d'explications très animées. Demain soir Christi et moi, on va au concert du tres beau Jamie Cullum, un chanteur anglais de jazz. Avant ça, du thé a l'anglaise avec Bart... Ce soir, j'aimerais me faire un petit cinoche, ça fait trois jours que j'essaye de voir "I Heart Huckabees" avec Lily Tomlin et Dustin Hoffman - mercredi, trop crevé, jeudi, il m'a fallu travailler le soir... Quoi encore? Se ronger les ongles en attendant les elections presidentielles... Le marge est assez etroite... Il y a aussi la possibilité que Kerry gagne la vote electorale (et devienne president) et perde la vote populaire. Ce serait beaucoup mieux qu'il gagne toutes les deux, pour pas accentuer la rancune politique qui divise déjá ce pays comme jamais dans ma vie.... Ecris-moi, je tiens a avoir de tes nouvelles... grosses bises - Aaron

this entry's permalink
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?