<$BlogRSDUrl$>

Friday, October 01, 2004

Nearer Than Heaven...


Stake your claim on the morning sun... And New York has plenty of it this morning, shimmering in the crisp autumn air. Starbucks surprised me yesterday at 6am when, while buying my morning latte, they gave me a free gift box with a book of "Poetry from the Coffee Lands" and a mini-pouch of coffee beans. At first glance, the book's actually pretty good - Octavio Paz represents Mexico - I'll have to share some examples with you later. Also just in: got an interestng letter from Marlina in Indonesia - I support her and her village, Warga Bahagia. More on that later. Up this weekend: galleries, Supergrass concert, Sunday afternoon in the village near Hudson River Park, probably a movie tonight... Happy Friday, all...

French Friday follows the cartoons / Aprés les desseins suivra 'vendredi français





Bonjour les garçons! J'suis vraiment en forme ce matin. Comme il fait beau a NY en octobre, avec un soleil resplendissant, de l'air frais, une temperature plus baisse mais fort agréable. Ma soeur Deena va mieux, elle attend toujours sa chirurgie, mais du moins elle l'attend chez soi. Regarde dimanche, j'ai commencé un petit paragraphe hebdo en espagnol, pour Andres et mes amis hispanophones. Cette semaine sur mon blog, j'ai mis des photos de Mali (pas les miennes), un homage d'anniversaire pour mon ex Brian, un déjeuner dégeulasse mais obligatoire au boulot, des desseins, de l'humour. J'ai vu les debats presidentiels hier soir (ça m'a couté 90 minutes de sommeil), je crois que Kerry a réussi, et qu'il va monter dans les sondages - ce sera trés etroit, je crois, mais a la fin, j'éspere que mon pays a le courage de changer de cheval en pleine guerre... Sur l'itineraire de ce weekend: des galleries, un concert de Supergrass a Webster Hall avec Thomas (qui part le 6 octobre pour la France), dimanche au village et sur les quais avec Christi, un film, de la musique... ah, vendredi...

this entry's permalink
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?